خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/07 - 12:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضایی کوچی در پیامی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی؛

آتش نشانان با اقدامات شجاعانه طعم شیرین زندگی را به آسیب دیدگان بازمی‌گردانند

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، عنوان کرد: آتش نشانان با اقدامات سریع و به موقع نقش عمده و بسزایی درکاهش اتفاقات و پیشگیری از تلخی های زندگی هموطنان عزیز در اقصا نقاط کشورمان ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و خفر و رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی ضمن تبریک این روز، گفت: آتش نشانان فداکار، افرادی مؤمن، متعهد وپرتلاش هستند که از جانبی با فرهنگ سازی و هشدارهای لازم و از سویی دیگر با اقدامات شجاعانه ، متهورانه و عاجل خود طعم شیرین زندگی را به آسیب دیدگان و کسانی که دچار سوانح مختلف شده اند؛ باز می گردانند.



متن پیام به شرح زیر است:



به نام خدا



یکی از جایگاه های مهم و تأثیر گذار در پیشگیری از حوادث و سوانح ناگوار،سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری هاست که با اقدامات سریع و به موقع نقش عمده و بسزایی درکاهش اتفاقات و پیشگیری از تلخی های زندگی هموطنان عزیزدر اقصا نقاط کشورمان ایفا می کنند.



آتش نشانان فداکار، افرادی مؤمن، متعهد وپرتلاش هستند که از جانبی با فرهنگ سازی و هشدارهای لازم و از سویی دیگر با اقدامات شجاعانه ، متهورانه و عاجل خود طعم شیرین زندگی را به آسیب دیدگان و کسانی که دچار سوانح مختلف شده اند؛ باز می گردانند و شادابی و نشاط محیط و مردم را تأمین می نمایند.



این جانب باتبریک به تمامی مدیران و  کارکنان فعال و مخلص سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها در سرتاسر ایران اسلامی  به ویژه شهرستان های جهرم و خفر از تلاش ها و دلسوزی های شبانه روزیشان ، تقدیر و تشکر می کنم و توفیقاتشان را از خدای بزرگ خواهانم و یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی می دارم.



محمد رضا رضایی کوچی



نماینده مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر و رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 368992
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار